Menu Zamknij

Ogłoszenie o naborze 12/2025 – Wydział Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej – stanowisko: inspektor

W wyniku przeprowadzonego 10 marca 2025 r. w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej naboru, na stanowisko inspektora w Wydziale Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej wybrana została pani Anna Leska zamieszkała w Warszawie.

Pani Anna Leska spełnia wymagania dotyczące obsadzanego stanowiska.


Numer ogłoszenia: MC-KS-12/2025

Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska:

inspektor

Nazwa komórki organizacyjnej:

Wydział Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej

Liczba stanowisk oraz liczba etatów:

1 stanowisko/ 1 etat

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Udział w prowadzeniu spraw związanych regionalną placówką opiekuńczo-terapeutyczną, w tym w szczególności:
    • przygotowywanie dokumentacji w zakresie organizowania postępowań konkursowych o udzielenie dotacji w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
    • przygotowywanie projektów uchwał, informacji, zarządzeń i innych materiałów dla organów Samorządu Województwa Mazowieckiego,
    • przygotowywanie pism, projektów umów, aneksów do umów, dyspozycji płatności,
    • monitorowanie realizacji umów,
    • rozliczanie wykorzystania przyznanych dotacji,
    • sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych i gromadzenie danych statystycznych,
    • przygotowywanie skierowań dla dzieci,
    • opracowywanie projektów porozumień i aneksów do porozumień z powiatami w sprawie przyjęcia dzieci,
    • przygotowywanie not księgowych zgodnie z zawartymi porozumieniami oraz monitorowanie wpłat z powiatów.
  2. Udział w realizacji zadań wynikających z wojewódzkiego programu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
  3. Udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem wewnętrznym w części dotyczącej realizowanych zadań Wydziału.
  4. Prowadzenie korespondencji z organami administracji rządowej i samorządowej, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie, organizacjami pozarządowymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej w zakresie realizowanych zadań Wydziału.
  5. Udział w przygotowywaniu planów, sprawozdań, opracowań i innych dokumentów dotyczących zadań Wydziału.
  6. Prowadzenie dokumentacji spraw oraz jej archiwizowanie zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi oraz instrukcjami wewnętrznymi Centrum.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca o charakterze biurowym, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Dogodny dojazd komunikacją miejską (tramwaj, autobus, metro). Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, VI p. z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.

Wymagania konieczne:

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Wykształcenie średnie lub wyższe.
  5. Staż pracy dla wykształcenia wyższego – minimum 3 lata, dla wykształcenia średniego – minimum 5 lat.
  6. Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo zamówień publicznych.
  7. Znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
  2. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność, terminowość, rzetelność.
  3. Umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi, redagowania pism urzędowych oraz sporządzania dokumentów.
  4. Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.
  5. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
  3. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  4. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
  7. Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.

Informacje dla kandydatów:

Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.

Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.

Dane osobowe kandydatów:

  • będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
  • nie będą udostępniane innym adresatom;
  • będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
  • nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Kandydatom przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
  • wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 24 lutego 2025 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 24 lutego 2025 r.

Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MC-KS-12/2025 na stanowisko: inspektor w Wydziale Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej”.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.

Data: 12 lutego 2025 r.

* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.

List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).

Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.

Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.

Załączniki:

Ogłoszenie o naborze do Wydziału Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej – stanowisko: inspektor

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Oświadczenie do celów rekrutacji


12.02.2025 13:21
umieścił: Paulina Banaszkiewicz
wytworzył: Bogusława Kaczyńska

Opublikowano wOgłoszenia o naborze

Powiązane