W wyniku przeprowadzonego 30 sierpnia 2024 r. w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej naboru, na stanowisko specjalista w wymiarze 2 stanowisk/2 etatów
w Wydziale Budżetu i Finansów wybrane zostały: pani Urszula Groszek zamieszkała w Tłuszczu i pani Wioletta Borecka zamieszkała w Warszawie.
Pani Wioletta Borecka zrezygnowała z podjęcia zatrudnienia w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej. W związku z powyższym zostaje obsadzone 1 stanowisko (1 etat).
Numer ogłoszenia: MCPS-KS-33/2024
Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska:
specjalista
Nazwa komórki organizacyjnej:
Wydział Budżetu i Finansów
Liczba stanowisk oraz liczba etatów:
2 stanowiska/2 etaty
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Bieżąca kontrola formalno-rachunkowa zgodności wydatków z planem finansowym.
- Bieżące i rzetelne księgowanie wyciągów bankowych, faktur oraz innych dokumentów księgowych.
- Comiesięczne uzgadnianie wszystkich kont księgowych w okresie sprawozdawczym.
- Ewidencja księgowa wydatków bieżących oraz współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych.
- Przygotowywanie analiz księgowych.
- Sprawdzanie i księgowanie zaangażowania środków.
- Prowadzenie dokumentacji spraw oraz ich archiwizowanie zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi oraz instrukcjami wewnętrznymi Centrum.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca o charakterze biurowym w Warszawie, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Dogodny dojazd komunikacją miejską (tramwaj, autobus, metro). Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, IV p. z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.
Wymagania konieczne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie: wyższe – preferowane kierunki ekonomiczno-finansowe, administracja.
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata stażu pracy w komórkach finansowo-księgowych.
- Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o dyscyplinie finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji samorządowej.
- Umiejętności interpersonalne połączone z wysoką kulturą osobistą.
- Sumienność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
- Znajomość w stopniu zaawansowanym pakietu MS Office.
- Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.
- Umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi, redagowania pism urzędowych oraz sporządzania dokumentów.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
- Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
- Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
- Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.
Informacje dla kandydatów:
Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.
Dane osobowe kandydatów:
- będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
- nie będą udostępniane innym adresatom;
- będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.
Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 26 sierpnia 2024 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 26 sierpnia 2024 r.
Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MCPS-KS-33/2024 na stanowisko: specjalista
w Wydziale Budżetu i Finansów”.
Nadesłane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone powyższą klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.
Data: 16 sierpnia 2024 r.
* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.
List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).
Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.
Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.
Załączniki:
Ogłoszenie o naborze do Wydziału Budżetu i Finansów – stanowisko: specjalista
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie do celów rekrutacji
16.08.2024 13:02
umieścił: Patrycja Zęgota
wytworzył: Anna Orłowska