Menu Zamknij

Ogłoszenie o naborze 53/2025 – Wydział Profilaktyki Uzależnień – Biuro Edukacji Społecznej – stanowisko: podinspektor

Numer ogłoszenia: MC-KS-53/2025

Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska:

podinspektor

Nazwa komórki organizacyjnej:

Wydział Profilaktyki Uzależnień – Biuro Edukacji Społecznej

Liczba stanowisk oraz liczba etatów:

1 stanowisko/1 etat

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Udział w przygotowywaniu wkładu do projektu rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz w jego realizacji w części dotyczącej profilaktyki uzależnień.
  2. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie organizowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie dotacji w trybie otwartych konkursów ofert, organizacjom pozarządowym, działającym w zakresie profilaktyki uzależnień.
  3. Przygotowywanie dokumentacji w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie dotacji w trybie z pominięciem otwartego konkursu ofert (tzw. małe dotacje).
  4. Udział w rozliczaniu wykorzystania środków dotacji oraz sporządzaniu sprawozdań dotyczących realizacji zadań przez podmioty, którym udzielono  dotacji.
  5. Prowadzenie współpracy z organami administracji rządowej i samorządowej, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie, organizacjami pozarządowymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej w zakresie realizowanych zadań.
  6. Udział w przygotowywaniu planów, sprawozdań, opracowań i innych dokumentów dotyczących zadań Biura Edukacji Społecznej.
  7. Prowadzenie dokumentacji spraw oraz ich archiwizowanie zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi oraz instrukcjami wewnętrznymi Centrum.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca o charakterze biurowym w Warszawie, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, VI p.
z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.

Wymagania konieczne:

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Wykształcenie średnie lub wyższe.
  5. Staż pracy: dla wykształcenia średniego – min. 3 lata, dla wykształcenia wyższego – staż pracy niewymagany.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Sumienność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
  2. Umiejętność pracy z dokumentami.
  3. Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
  4. Umiejętność stosowania przepisów prawa.
  5. Umiejętności analityczne.
  6. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności jednostek samorządu terytorialnego.
  7. Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o samorządzie województwa, o finansach publicznych.
  8. Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
  3. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  4. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
  7. Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.

Informacje dla kandydatów:

Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.

Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.

Dane osobowe kandydatów:

  • będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
  • nie będą udostępniane innym adresatom;
  • będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
  • nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Kandydatom przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
  • wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 7 listopada 2025 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 7 listopada 2025 r.

Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MC-KS-53/2025 na stanowisko: podinspektor w Wydziale Profilaktyki Uzależnień – Biuro Edukacji Społecznej”.

Nadesłane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone powyższą klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.

Data: 28 października 2025 r.

* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.

List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).

Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.

Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.

Załączniki:

Ogłoszenie o naborze do Wydziału Profilaktyki Uzależnień – Biuro Edukacji Społecznej – stanowisko: podinspektor

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Oświadczenie do celów rekrutacji


28.10.2025 15:23
umieścił: Paulina Banaszkiewicz
wytworzył: Piotr Lejzerowicz

Opublikowano wOgłoszenia o naborze

Powiązane