Menu Zamknij

Zaproszenie na seminarium połączone z wizytą studyjną

Termin: 28 – 29 maja 2025 r.

Miejsce: Centrum Usług Społecznych w Tarnowie oraz Centrum Usług Społecznych w Kluczach – Dworska Stodoła, prowadzona przez Spółdzielnię Socjalną „OPOKA”

Temat seminarium: „Procedury i źródła finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności”

Seminarium połączone z wizytą studyjną organizowane jest w ramach projektu koordynacyjnego pn.: „Dla Ciebie, dla mnie, dla nas – rozwój usług społecznych na Mazowszu”, współfinansowanego ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego na lata 2021 – 2027, Priorytet IV Spójność społeczna i zdrowie, Działanie FERS.04.13 – Działania w celu zwiększenia równego i szybkiego dostępu do dobrej jakości trwałych i przystępnych cenowo usług.

Celem seminarium z wizytą studyjną jest podniesienie poziomu wiedzy uczestników z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności, a także zaznajomienie przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z praktycznymi aspektami dotyczącymi tego zagadnienia.

Informacje organizacyjne:

  • wydarzenie adresowane jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz innych podmiotów z terenu woj. mazowieckiego, realizujących/mogących realizować usługi społeczne;
  • udział w wydarzeniu jest bezpłatny;
  • liczba miejsc jest ograniczona;
  • organizator zapewnia transport z i do miejsca zbiórki oraz podczas wydarzenia (miejsce zbiórki – ul. Grzybowska 80/82 w Warszawie), nocleg, pełne wyżywienie;
  • wydarzenie odbędzie się w Centrum Usług Społecznych w Tarnowie oraz w Centrum Usług Społecznych w Kluczach – Dworska Stodoła, prowadzona przez Spółdzielnię Socjalną „OPOKA”.
    Wizytowane obiekty spełniają warunki dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
    • Centrum Usług Społecznych w Tarnowie: w pobliżu budynku oznaczone kopertami miejsca parkingowe, dostęp do budynku dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, budynek wyposażony w windę komunikacyjną, zapewnienie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w co najmniej sposób wizualny lub głosowy (tablice informacyjne, portier), zapewnienie wstępu do budynku osobie korzystającej z psa asystującego, możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza języka migowego, toaleta na parterze dostosowana do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;
    • Dworska Stodoła: podjazd dla wózków inwalidzkich, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
    • miejsce noclegowe z podjazdem dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, zaplecze gastronomiczne i ogólnodostępna toaleta usytuowane na parterze, spełniające warunki dostępności dla osób z ograniczeniami ruchowymi, pokój dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
  • zgłoszenia do uczestnictwa w seminarium przyjmowane są na podstawie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego przesłanego w formacie PDF na adres
    e-mail: magdalena.kozak@mcps.com.pl
    ;
  • termin przyjmowania zgłoszeń: do 23 maja 2025 r.

Przesłanie formularza nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem do uczestnictwa w wydarzeniu.
Informację zwrotną o zakwalifikowaniu do udziału w spotkaniu otrzymają Państwo e-mailem – na adres podany w formularzu zgłoszeniowym lub telefonicznie.

Kontakt:

Wydział Usług Społecznych
tel.: 22 376 86 22
e-mail: magdalena.kozak@mcps.com.pl

Realizatorem wydarzenia jest Akademia dla Biznesu sp. z o.o., ul. Joachima Lelewela 3/7 lok. 69, 93-166 Łódź.

Załączniki:

Opublikowano wUsługi Społeczne

Powiązane