Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej zaprasza do udziału w szkolenia stacjonarnym pt. „Zarządzanie czasem i efektywna organizacja pracy – dla kadry kierowniczej JOPS”.
Terminy 19 listopada 2021 r. godz. 8:30-16:00.
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania czasem w obszarze zawodowym i prywatnym. Podczas szkolenia omówione zostaną kwestie dotyczące rangowania zadań, określania priorytetów.
Miejsce: GoldenFloor (al. Jerozolimskie 123a, Warszawa)
Wykonawcą szkolenia jest: Rafał Gorczowski Centrum Rozwiazywania Problemów Społecznych
Szkolenie poprowadzi Pani Barbara Turzyńska
Informacje organizacyjne:
- uczestnikami seminarium mogą być osoby zatrudnione w instytucjach pomocy i integracji społecznej z terenu województwa mazowieckiego ze szczególnym uwzględnieniem pracowników socjalnych, pracownicy samorządu terytorialnego, bezpośrednio obsługujący gminne i powiatowe JOPS, w zakresie realizacji ich zadań, pracownicy publicznych służb zatrudnienia, wykonujący zadania z zakresu współpracy z jednostkami organizacyjnymi pomocy i integracji społecznej oraz budowania zespołów interdyscyplinarnych, pracownicy i wolontariusze PES, OWES i otoczenia ekonomii społecznej.
- organizator zapewnia profesjonalną kadrę prowadzącą seminarium, materiały dydaktyczne,
- uczestnicy nie ponoszą kosztów uczestnictwa,
- liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność poprawnie wypełnionych i przesłanych zgłoszeń,
Zgłoszenia na szkolenie są przyjmowane do wyczerpania miejsc – na podstawie wypełnionego (wszystkie pola wymagane) i podpisanego formularza zgłoszeniowego przesłanego w pliku PDF, e-mailem wyłącznie na adres szkolenia@mcps.com.pl
Ostateczny termin zgłoszeń upływa 16 listopada 2021 r.
Przesłanie formularza nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem na szkolenie.
Osoby zakwalifikowane na szkolenie otrzymają informację mailową.
Kontakt:
Biuro Szkoleń Kadr Pomocy Społecznej
tel.: 22 376 85 57
e-mail: szkolenia@mcps.com.pl
Szkolenie jest realizowane w ramach Mazowieckiej Akademii Sztuki Pomagania.